typisk bra dag.

jag har haft en bra dag idag.  jag var förste nere i ytterbykyrka och hälsade på mina vänner.
jag jobbar inte i cafét men det gör de andra. där var även zimme.
så jag satt där nere tills det stängde. då promenerade jag och zimme hem till mig. hämade mina saker och promenerade sedan in till kungälv. det var trevligt. inne i kungälv käkade vi en sallad för att sedan dra på 20+ möte. efter det var det bönegrupp, det var mysigt.
jag har haft en bra dag, jag känner mig dock lite ledsen. men det går väl över. jag har ju så fina människor i min omgivning som hjälper mig så det känns bra. jag vet inte varför jag är ledsen men ibland så är man bara det.
later

Kommentarer
Postat av: pernilla

känner igen mig!!

2010-09-08 @ 23:49:51
URL: http://alskadittmonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0