nu köööör vi.

nu är jag hemma efter en dag på jobbet. det var trevligt.
jag kan säga som alla storbloggare att jag går på massa viktiga möten hela tiden.
för det gör jag. ända skillnaden är att mina möten jag går på inte är hemliga.
det ända som är hemligt är dem som är med på mötena för jag vill inte säga deras namn i bloggen.
så idag är det lite mer bestämt vad jag skall göra och vart jag skall vara osv.
såhär slutade resultatet:
  • Kefas- ungdomsgruppen.
  • Fadder ledarutbildning- jag skall vara me och utbilda faddrar.
  • Skolkyrkan- Ytterbyskolan och kanske Mimers.
  • Konfirmander- både i kastala under vintern och sommarkonfirmanderna.
  • Street Mission
Så, så ser det ut, jag känner mig taggad. detta kommer bli kul, nu kööööör vi!
later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du är i alla fall min favoritstorbloggare!

2010-09-07 @ 20:57:41
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0