minoskuld.nu

jag har gått och vart så arg på denna reklam som spotify har.
jag har gått runt och tänkt att är dem duma eller som säger att det är dags för ungdomarna att bli av med oskulden osv. så jag gick in på minoskuld.nu och kollade.
där skulle man skriva in sin ålder och vilken kommun man bor i.
jag satt och hoppades på att igen såg mig för jag skämdes verkligen över att gå in på den hemsidan.
och när jag klickat i allt som jag skulle så klickade jag vidare till nästa sida och så hade det inget med sex att göra över huvudtaget utan det hade med valet att göra.
så galet roligt, jag skrattade för jag hade verkligen blivit total lurad.
men snacka om vad deras reklam verkligen påverkar en.
mig dock negativt, men man blir påverkad och jag ville faktiskt gå in på deras sida och kolla vad dem ville säga.
så dår får jag väl säga, grattis ni har lyckats. dock väldigt patetiskt att locka med sex...
jag blev lurad. tur att jag har humor så jag kan skratta åt det.
later

Kommentarer
Postat av: Anonym

skojar du, eller är du efterbliven på riktigt? jävla idot.

2010-09-19 @ 14:56:45
Postat av: Cecilia

Jag håller i alla fall med dig Jasmine!

2010-09-21 @ 22:50:33
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0