iphone

jag vill ha en iphone. och jag vill INTE ha en iphone 4 för jag tycker 3gs är snyggare.
jag hittade en med abonnemang från halebop men när jag skulle gå in och beställa så fanns den inte längre.
det sög lite för jag är verkligen sugen.
men för någon dag sen så läste jag bibeln och bad att gud skulle tala in i mitt liv och så där stod det att vi skall inte leva utav matriella saker utan vi skall leva av Gud.
HUR i hela världen tolkar jag det? vill inte gud att jag skall ha en iphone?
men jag vill ju.. ååh dilemma. någon som är bra på att tolka tilltal?
iphone
later

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Klart du kan ha en iphone, så länge du inte älskar den mer än du älskar Gud.

2010-09-13 @ 23:43:51
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0