hemma från stockholm!

Nu är jag hemma i ytterby efter en AWESOOOOME helg i stockholm.
jag har ju "alltid" tänkt att jag skall flytta till Lund och börja plugga vilket vill säga är nästa höst. men jag kan säga att lund har fått en konkerant, nämligen STOCKHOLM!
Vilken underbar stad, jag älskar den! iiih.  så nu får lund kontra tillbaka undra hur bara?!?
i stockholm så gjorde jag hur många saker som helst, bla: kollade in slottet, regeringshuset, statsministerns hus, bodde i markus lägenhet, bodde i Johannas lägenhet och sov i hennes bubbelsäng, chilla på stureplan, såg Gaybloggarn, var på gudstjänst hos frälsnings armen och Hillsong där Carola också var, träffade min broson hans mamma och mormor. JAA massa saker!

sen när jag kom till göteborg så kom mamma och pappa och hämtade mig så åkte vi och kollade in min längenhet som jag får flytta in i på fredag. UNDERBAR är den. och jag har fått en helt ny dusch. det har inte funnits dusch i lägenhetn innan men nu finns det en helt sprillans ny. och det var en duschkabin. JAG älskar den! jag vill flytta nunununununu!! KOM och hälsa på mig!
later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lund har mig, Amanda, Betty och David! Det du! :)

2010-09-28 @ 07:42:32
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0