det gör ont...

TACK gud för att jag får skrika ut min frustration, min illska, min sorg, min glädje alla mina känslor till dig.
Tack för att ingen känsla, tanke, ja vad det nu kan vara är för liten eller för stor för dig.
Gud tack för att jag får ge det till dig.
men varför gud gör det så ont? varför skall det vara så svårt? varför skall det ta så lång tid att läka såren?
VARFÖR VARFÖR VARFÖR?
Varför skall det vara så svårt, jag vill så mycket men allt blir bara fel.
jagsaknardig.
jag(vi) bara lyfter mina händer upp mot dig och överlämnar allt i din hand.
du är kärleken och jag älskar att vara ditt barn.
Jak 4:8 - närma dig Gud så närmar han sig dig...
tack för att det är sant.
later

Kommentarer
Postat av: pernilla

<3

2010-10-26 @ 07:25:07
URL: http://alskadittmonster.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Jasmine, jag vill bara krama om dig!!

2010-10-26 @ 19:39:02
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0