äckelspindel

jag hade tänkt att jag skulle sova i min längenhet för första gången i natt. det blev inte riktigt så, för när jag sitter där och tittar på TV så kommer det fram FETASTE ÄCKLIGASTE STÖRSTA FULASTE (ja allt du kan tänka dig) spindel fram under sängen, jag trodde jag skulle dö. jag fick panik började gråta och ringde till mamma.
jag beslutade mig för att stänga av TVn, släcka alla lampor och stänga av datorn och åka hem till ytterby och sova här i natt.. YES så kan det gå!!
Men äckel spindeln skall inte tro att han har vunnit, neeeeej för imorgon kommer tre stora män hem till mig och om det är något dem skall få göra så är det att gå på spindeljakt och döda äckelspindel. TYVÄRR men du valde fel hem att krypa in i. Du kanske kom in levande men du kommer sannerligen inte ut levande (detta gäller BARA notera bara spindlar).
en sån här äcklig spindel är min lägenhet och lever livet.
INTE OKEEEEEEJ! 
Den skall döööööö!
later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, det är bäst att den dör. Annars blir det nog svårt att få Amanda till Göteborg.

2010-10-05 @ 23:24:01
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0