underligt samtal.

nu har min iphone kommit men dock inte mitt simkort, haha. hade dock ett ganska kul samtal med en kille i kuntjänsten från tele2.. (nu hoppar jag rakt in i samtalet)
Killen från tele2: vill du säga ditt nr?
jag: 07....
Killen från tele2: och ditt namn var?
jag: Jasmine ytterstedt.
Killen från tele2: ditt person nr är?
jag: 89....
Killen från tele2: vad är det för nr på simkortet?
jag: vilket simkort?
Killen från tele2: det du har fått med..?
jag: jag har inte fått något simkort med... men det kanske redan sitter i..?
Killen från tele2: Ja, kolla om det sitter i.
jag: eeh, jag vet inte hur jag fått upp skalet.. vet du hur man gör?
Killen från tele2: nä, jag kan inte så mycket om telefoner, bara om abonemang. men kolla om det finns en knapp du skall trycka på.
jag: eh, jag måste låta sjukt korkad.
Killen från tele2: nä det ingen fara, jag har snackat med många korkade kunder.
jag: ååh tur. haha
sen förklarar killen från tele2 för mig hur jag skall göra.
jag: ååh tack så mycket för hjälpen.
Killen från tele2: det är lugnt.
jag: hejdå!
Killen från tele2: hejdå älskling.
det är sannerligen inte varje dag man blir kallad älskling av killen från tele2. haha
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0