ännu fler bilder

eftersom cissi (en av mina få trogna läsare, antar jag!!) gillade mina bilder så mycket.
Så tänkte jag att jag skulle visa lite fler bilder för er.
Så här får ni (cissi hoppas du gillar detta lika mkt)
kan också säga att det är bilder allt från helsjön i januari till i helgen när sofie var här.
ENJOY!


anny och jag, helsjön.
fin ett fel?!?

en grön mössa som Lisan har stickat

hjärta

alfred på ica

jag på skolan

alla hjärtans dag

lite utav hanna och jag.

hanna

bästaste skon genom tiderna.

här sitter jag

Jag, Beckan och Linnea

i lördags så var det så fint väder så först solade jag och sofie hela dagen
och sen grillade vi på kvällen

affie

Sofie

Jag.

det var allt för denna gången.

later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja! Fler bilder! :D

Felet - ni hade på er varandras glasögon! Men ni var lika söta ändå! :)

Vad kul att Sofie är hos dig nu! Ge henne en bamsekram från mig!

2010-05-17 @ 22:35:54
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Craxyknas

Kul med bilder :D



Om du klipper bort det där om chokladglass och klipper in pil efter "NYHET" som pekar på Affe... Då skulle det bli en rolig bild ^^ Hm, undrar just hur jag kom på den idéen... :P

2010-05-17 @ 23:04:31
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0