tre saker.

Hejhej!
hoppas ni mår bra!
Jag vill dela med mig utav tre saker denna dagen.


  • Det första är Tobbe Dauns musikvideo (han som var med idol förra året om ni inte vet vem han är) den är riktigt bra och jag tycker den bör uppmärksamas på min blogg


  • Det andra är att jag har en GALET underbar sommar framför mig. Jag längtar gärnet. Det är allt från bröllop, åhus konfaläger, Gotland, puls till att bara chilla med vänner. DETTA KOMMER BLI EN HÄRLIG SOMMAR!


  • Det tredje är att vi har en god Gud som älskar oss över allt annat, han ÄLSKADE ihjäl sig för oss för att vi skulle kunna vara tillsammans med honom igen, trots synden och ondskan. För att det inte skulle finnas något hinder ivägen om vi vill vara med honom. DET ÄR KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ!


Jaa, det var allt jag kände att jag ville dela med mig av idag.


Kärlek.

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag längtar också huuur mycket som helst!

2010-05-18 @ 23:43:09
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0