Smultronstället

Idag har jag vart på smultronstället i söderköping med familjen B och Markus.
Vi käkade jättegod glass och pratade lite om framtiden osv.
Det var vår avslutning för detta året och jag har nog inte fattat att om två veckor så är jag inte ungdomsledare för alla dessa underbara ungdomar här uppe längre.
Nej då börjar jag pånytt på ett helt annat ställe. Jag flyttar hem till Ytterby och gör lite annat.
Men jag har ju alltid kvar alla mina fina vänner här uppe och Alfred bor ju här så jag kommer tillbaka.
Fast det är ändå sorgligt.

När vi ätit klart glassen och snackat en stund så gick vi upp för flera hundra trappor för att komma upp på ett berg där man kunde se hela söderköping från, det var jobbigt att gå upp och jobbigt att gå ner. Men det var en fin utsickt och jag fick tränat lite på köpet.

Imorgon kommer gagnef till oss här på vikbolandet så vi skall umgås med deras ungdomar imorgon, skall bli kul. Det är ju tre av mina konfirmander som kommer och dem har jag inte träffat ännu så det skall bli kul.

Snart börjar fotbolls VM och jag kommer nästan hela VM för jag är på konfa. Men det är det helt klart värt. Jag missar ju inte finalen så det ör gött.

Idag fick jag också en Psalmbok utav kyrkan som tack för att jag hjälpt till som ledare där med deras konfirmander. Jag blev superglad, jag har sedan ett tag tillbaka väldigt gärna velat ha en psalmbok och nu har jag en. TACK ÖSTRA HUSBY KYRKA!

Later

Kommentarer
Postat av: Linnea Nilsson

Jasmine!

Vi kommer sakna dig här..!

2010-05-28 @ 11:44:44
URL: http://krigandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0