Robin Hood

Igår var jag på bio med en massa vänner och vi såg Robin Hood.
Jag gillar inte filmer med massa dödande i, där man ser hur (i detta fallet) pilar och dolkar träffar människor.
Men jag tyckte ändå att Robin Hood var bra fast den var rå i vissa stunder.
Och det som gjorde den bra var ju såklart Robin Hood. Och att det var ett lyckligt slut.

Imorgon kommer SOFIE och jag blir lycklig av bara tanken. Ewe skulle ju också komma men hon fick inte ledig för hennes jobb hade gjort fel. Och just nu tycker vi INTE om hennes jobb.
För jag, Sofie och Ewe har ju planerat att träffas denna helg sedan i februari, och nu så får hon inte ledig fast hon sagt till för jättelängesen, och dem lovat att hjälpe henne att hitta en vikarie om hon skulle jobba den helgen. Ja ni förstår. VI TYCKER INTE OM HENNES JOBB JUST NU!

Men jag och Sofie skall i alla fall träffas och det skall bli kul.

Vad skall ni göra i helgen?


Jag, Ewe och Sofie.
Vad hade jag gjort utan er?
ÄLSKAR ER!

Later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0