Bibelgala

Hejsan!

ikväll slall vi ha bibelgala på Falketorp med ungdomsgruppe. Det skall bli riktigt kul.
Det är även avslutning för ungdsomgruppen idag (nästa vecka kommer gagnef så då kan vi inte ha den) så det är min sista ungdomsgrupp här uppe som ungdsomledare, känns sorgligt faktiskt.
Men nångång måste vara den sista och jag vet att Gud har andra planer för mig. Det har vart ett underbart år här uppe med alla UNDERBARA ungdomar och andra människor i föreningen. Detta är ett år jag aldrig kommer glömma.
Och jag känner så otroligt mycket kärlek för alla mina ungdomar, ni kommer föralltid vara min BARN!

Men eftersom det är bibelgala så betyder det att man får klä upp sig lite extra vilket jag tycker är väldigt roligt.
Och eftersom jag inte har min kamerasladd här så får jag helt enkelt fota med mobilen, mobbat men sant. haha

Ni får se lite bilder från kvällen imorgon.
Här får ni tre bilder på mig.
Jag försäkte fota frisyren, gick dock inte så bra.





vad skall ni göra ikväll?

Later

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Gagnef? Där har vi en skolgrupp :D

2010-05-21 @ 17:43:35
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0