Bästa vännen

gokväll i alla stugor.

Bibelstudiet hos mig var bra, dock käkade dem upp min frukost (läs det med frukosten ironiskt).

Efter bibelstudiet hade jag ett härligt samtal med Martina. Jag behövde det, hon behövde det. Vi är bäst!
Jag saknar henne så galet mycket, Martina är ju trots allt min bästa vän och vi har gått igenom så mycket.
Vi hade till och med en period där vi inte umgick eller inte snackade med varandra på nästan ett år.
Men på balen den 2 Juni 2008 så blev vi vänner "igen" och sen dess har inget kunna skilja oss från varandra. Inte ens att jag flyttade till skåne eller att jag efter det flyttade till Vikbolandet.
Nej, vi är helt enkelt menade att vara vänner. Och det tackar jag för.
Jag vet att vad som än händer så kommer Martina alltid finnas där för mig och det inget jag någonsin tvivlar på.

Det är verkligen en välsignelse att ha en vän som Martina i sitt liv.
Jag har fler vänner som jag vet alltid finns där, men det är speciellt med Martina. För ända sen vi blev vänner den 23 juni 2006 så har vi vart så sjukt bra vänner och du är verkligen min BÄSTA vän.


Jag och Martina i somras.

Jag älskar dig!

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0