åska

Idag började dagen väldigt bra. Vaknade pigg som en mört och när jag satt och åt frukost så snackade jag med Johanna vilket var väldigt trevligt.
Då blev jag på ännu bättre hurmör än jag var innan. DU ÄR SÖT GULLIS, skall bli kul att träffas i sommar. :)

Sen när jag kom till skolan fick jag ju träffa alla söta små elever också, vilket alltid är lika trevligt.
Idag kryllade det dock av blivande 7:or (alltså 6:or) från skolor runt om på vikbo.
Dem fanns över allt och dem var söta, små och rädda såg dem ut. Men jag förstår dem man är inte så kaxig när man kommer till en helt ny skola.

Sen började det regna jätte mycket och åska, och om det är något jag verkligen ogillar så är det blixtar och åskar. Och dte blev bara värre och värre så tillslut satt jag där och grät, usch!
Nu har det börjar åska också, men nu har jag dragit ur alla kontakter och väntar på Maria så jag känner mig ändå lugn. Nu kom hon ockås :)

Ikväll är det bibelstudie hos mig. Vet inte riktigt hur alla skall få plats, men finns det hjärterum så finns det stjärterum.


Malin och Johanna.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0