tjenixen.

hejhej.
nu är jag hemma på vikbo och har vart det sen igår vid strax efter 4 tiden.
igår planerade vi lovsångskvällen vi skall ha om två veckor, jag tror att det kommer bli väldigt bra.
igår var både dem som skulle ha inledning och aftonbön borta så då fick jag ta dem och det blev bra fast det var väldigt oförberätt eftersom tanken inte var att jag skulle ha dem.

ikväll är det falkis och det skall bli trevligt.

jag tycker affe skall sluta grejja med nätverk nu för jag vill ju umgås med honom.
han har hållt på hela dagen nu, tråk!

Jag satt i alla fall ute i solen förut mitt på dagen och solade och skrev brev till min fina vän E.
tänkt att hon snart tar studenten hon som nyss började på gymnasiet. Ja tiden den springer iväg.


jag och mina fina brorson.

Later

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja , "heerrreeeguuud", :) Tänk vad fort det går !

Känns som det var förra sommaren vi var i dals-ed och lärde känna varandra.:) <3 Alltid med dig Jasmine!

2010-03-14 @ 10:22:40
URL: http://mylifemma.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag vill också ha en söt brorson!

2010-03-14 @ 15:28:30
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0