Strandhem

Hej gott folk.
nu sitter jag här på strandhem som så många gånger förr.
Och det känns alltid som att man kommer hem när man kommer till strandhem.
JAG ÄLSKAR STRANDIS.
Har fått låna Julias rum (bettys under vår bibelskole tid) eftersom det är påskläger här under helgen som jag kommer att vara med på.

och varje gång man svänger in på strandhems parkering så kommer massa fina minnen upp.
var det inte ungefär nu som vi började spela freeboll?
Strandhem är alltid fint men det är finare med alla mina vänner från klassen omrking mig. VART ÄR NI? KOM VI KAN HA DISCO PÅ ANNEXET? :D
ååh jag saknar er.

Och den förste jag träffar när jag kommer till strandhem är Neco, allt är sig likt. han har bara blivit mycket bättre på att prata svenska än när vi gick här men det är ju posetivt.
Han bor ihop (samma hus) med Liselott (dt) och han säger att hon bara klagar och gnäller hela tiden, stackars neco. jag vet hur det är. jag har också bott med henne i ett år. haha. Anny vet nog mest av alla hur det är. haha


Ni är bäst.

ni är saknade.
det är inte samma sak att vara på annexet utan er.

Later

Kommentarer
Postat av: anny

AMEN!

2010-04-01 @ 00:08:22
URL: http://annyochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0