Långa nätter

Långa nätter där ute finns en värld av långa nätter.
Men jag är alldeles för mörkrädd för att gå ut så jag stannar ng inne ändå :)

Stannade inne och hade ett långt härligt telefonsamtal med världens bästa Jenna.
Tänkt att hon ringde mig bara några minuter efter att jag tänkt på henne, det var härligt.
Och inte bara det hon hade ju världens HÄRLIGASTE nyhet.
Hon, Martina och Emelia kommer upp till mig i slutet av april, underbart!
Jenna hade snackat med de andra och så hade de kommit fram till att varför skall de vänta på mig tills jag kommer hem dem kan ju lika gärna komma och hälsa på mig och kika in mitt place på vikbo.
Känns riktigt härligt att dem kommer. JAG LÄNGTAR!
och TACK GUD för att du vet vad jag behöver!


lalal Jennis

lalala martina

lalala Emelia.

WOHOOOOU!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0