kärleek.

Läste en reflektion över kärlek och personen som skrev sa att det inte finns några ord som kan beskriva vad kärlek är. Jag skulle nog ända säga att det finns det. eller i alla fall ett... (två)
GUD, JESUS!
Det är ett ord, men det är också mer än ett ord, det är vår skapare och vår frälsare och det finns bara kärlek i honom.
Så om ordet Gud med allt vad som finns i honom inte kan beskriva kärleken då har hon rätt för då kan inget göra det.
Men sen tror jag personligen att kärlek är mer än bara kännslor.



Later

ps, jag har det bra på breanäs. ända dåliga är att det inte finns någon teckning till mobilen här.
jaa, tacka vet jag strandhem och åhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0