höhöhöh

här ni skall ni få se bilder som togs på mig LÅÅÅNGT (jalla fall några och en del har ni redan sätt) innan ni kände mig.
Se och Njut


Jag och Jenna leker melodifestivalen
Ser ni vilka vi är?
Rätt svar är i alla fall Andreas och Carola.

Detta är samma kväll

Jag skulle åka pulka men blev lite rädd :P

Jag och Madden

jag i tylösand

Sofia och Jag när vi var 7 år

Jag på Gothia Cup invigningen 2006

Jag och lillplutten Tristan

Jag

detta kan vara den konstigaste bilden någonsin
Jag och Chris i alla fall

Chris och jag en sommarkväll på marstrand
typ 2006

Madde och jag dansar.
en gång i tiden hade jag lååångt hår.

haha

let's dance

sommar 2006

avslutar med absoluta favvo bilden från 2006
Martina och jag innan vi hade en av de galnaste kvällarna någonsin.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0