fin dag.

Hejhej!
Just nu är livet riktigt gott, inte bara för att jag fikar på kladdkaka och kaffe utanför att jag trivs lixom nu.
Det är även fint väder och idag är det inte ens tråkigt att tvätta.

Igår spelade jag innebandy med mång fina människor och även om jag är tävlingsmänniska ut i fingertopparna så är det ändå riktigt kul. Fick även veta den roligaste nyheten på länge :)

Ikväll är det tonårs och det är alltid lika mysigt. Ikväll blir det även undervisning vilket alltid är kul och uppskattat.

Imorgon kommer jag att ha en heldag ihop med Hanna och vi har en del olika planer som vi skall göra. Jag längtar!

och nästa vecka, ja då har jag en hel vecka ihop med alla på ledarutbildningen och det skall bli super härligt. Längtar verkligen. Skall även bli roligt att få se breanäs i verkligeheten har ju bara hört om och sett gården på kort.

Nu skall jag fortsätta att fika på min kladdis och dricka mitt kaffe.



Later

Kommentarer
Postat av: anny

få höra nyheten då!

2010-03-05 @ 15:49:04
URL: http://annyochlivet.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag vill också veta nyheten!! När får jag veta? :(

2010-03-05 @ 23:56:48
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0