cykelställ

hejhej jag kände att det var på tiden att jag skriver lite här.

igår hände det en del saker bla.
  • gick upp kvart över 6 för vi skulle sjunga för alfred kl 06.30
  • gick hem och sov en stund till
  • vid lunch åkte jag in till stan
  • köpte ett rosa naglack och en brun skinjacka på HM
  • köpte svarta jeans inne på Gina
  • någon hade för övrig kissat inne i ett av provrummen på gina
  • åkte hem från stan målade naglarna med linnea
  • åkte till falketorp för att öva inför lovsångskvällen
  • vi hade lovsångskväll med efs
  • Gonatt!
Jag hade en trevlig dag igår, men har lite ångest över att jag handlade kläder igår för den 23 april åker vi ju till london.

Ikväll skall jag käka midda och kolla på idol-ola med Alfred och en del andra.
kommer bli trevligt.

I torsdags snacka vi tryck på tröjor och jag kom på ett tryck man kan göra. Vi snackade om egentryckta tryck.
mitt tryck skulle vara: en natt som bakrund med ett cykelställ och med texten. sleep well cykelställ.
När jag tänker på detta så kommer sytrarna Imberg upp i hjärnan på mig, kanske för att dem brukar säga detta. eller jallafall nångång eftersom jag tänker på dem.

Later

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0