breanäs

idag är det dags att packa ihop sina saker och åka hem igen från breanäs.
det har vart en härlig vecka tillsammans med alla och nästa gång vi träffas då är det sista vecka.
då har ett år gått, ett år på vikbolandet ett år tillsammans med alla fina människor i klassen.
det har vart ett bra år, det har inte vart så jag tänkte mig från början men det har vart ett väldigt bra år.
nu snackar jag som om att det är slut, men det är det inte det är allt 3½ månad kvar, vilket är skönt.

nu börjar snart den 5 timmar långa vägen hem till vikbo, jag ser fram emot att komma till vikbo men inte bil resan.

later


Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Det var kul att dela rum med dig :) Och debattera om kungahuset ^^ Och bara ha allmänt kul!

2010-03-12 @ 20:23:11
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0