Ledig dag!

hej igen.
det är så sjukt gött här. Jag trivs verkligen och känner så otroligt mycket för dessa fina ungdomar
som jag får lära känna här.

idag har jag ledig dag så jag och Johanna legat på stranden och solat, vi har fått en del färg.
och vi tackar Gud för det underbara vädret.

men eftersom vi har ledig dag så får vi inte vara med de andra så det blev lite jobbigt för oss när hela gänget kom ner till stranden men vi fick inte vara med och latja med bollen.
Men imorgon, ojoj vad vi skall umgås med konfirmanderna.

Jag gillar åhus ända negativa är att det är sand över allt men vad gör det när man är lycklig!

det är sommar.

bilden har inget att göra med texten.

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0