flyttpacka

Ja nu har jag blrjar flyttpacka igen. sist jag gjorde det var det för att jag skulle flytta upp till vikbo.
nu är det för att jag skall flytta tillbaka till kungälv.
och det är blandande kännslor... mest att det är jobbigt att packa och att jag har sjukt mycket saker.
så jag vill inte tänka på det nu.

Kom hem från helsjön för nån timme sen.. nu är min utbildning helt slut. inga mer ledarträffar med fina människor.
känns sorgligt men denna veckan har vi haft underbart väder och det har hjälpt oss lite.

jag har ju trots allt en underbar sommar framför mig vilket gör att jag jag ser ljust på allt.

imorgon är det bröllop, skall bli så galet kul.

tråkigt inlägg men har ingen insperation.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0