Jag är ond.

jag tycker denna grejen som stratas på facebook är otroligt töntigt.
Säga vilken färg man har på Bh:n. Nej tack!
Det stod att alla tjejer skulle bara skriva sin färg och sedan inte säga något till nångon kille.
Jag läste helta mejlt högt och då satt två killar där, mohhaha jag är ond! (måste vara en konsekvens av syndafallet för jag är egentligen väldigt snäll, fråga Gud)
Sen så skrev jag som status på fäjjan att jag verkligen inte tänker skriva min färg på bh:n för hela världen.
Så nu har jag förstört det också, jag är nöjd. Min dag har börjart otroligt bra måste jag säga.

Nu blir det brunch med amrekanska pannkakor och fettiga bacon, mums!
Sen skall jag färga Cissi hår och ikväll blir det kalajs men pizza, tårta, godis, paket, dem som jobbar på T och massa vänner tittande. Känns som denna dagen kommer att bli bra!

Vad skall ni göra?

Later

Kommentarer
Postat av: anonym

regnbågsfärgen tror jag , den är cool .

2010-01-07 @ 22:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0