Hola!

Hejhej.
Nu sitter jag är hemma och käkar lite vilket är mycket gott, jag är en duktig kock :P haha.
Idag kom min efterlängtade Folkbibel (tog två dagar) men det första jag fick göra var att börja klippa i den, kan låta konstigt men det var sant.
Jesajas första sida var lite större än dem andra och därför fick jag klippa till den så nu är den lika stor som alla andra sidor. Jag trodde dock jag hade beställt en svar, men den var visst mörkröd, men vad gör det? Jag har i alla fall min folkbibel. :)

Igår i skolan hade vi lektion om mobbing och respekt, det gick både bra och dåligt.
I första 7:an vi hade lektionen i gick det mindre bra, dem fastnade lite i att det är okej att säga ex idiot till varandra om man känner varandra för då tar man inte illa upp.
Men andra 7:an gick det bättre, de fattade poängen och tyckte faktiskt det var viktigt att snacka om mobbing osv. Så det var skönt att en lektion av två gick bra, men ser fram emot att få ha fler lektioner med dem.

Ikväll blir det Tjejgrupp hos mig, vi skall käka pizza dricka cola och spela spel.
Tror det kommer bli en toppen kväll.

Gode Gud var med Bibelskolan på deras resa till Afrika, Herre ta hand om dem. Amen.

Later


Kommentarer
Postat av: anny

amen!

2010-01-29 @ 18:56:57
URL: http://annyochlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0