hello

nu sitter jag är hemma i min svin kalla lägenhet. Kallare än cissi, amanda och bettys.
Jag dricker te och sitter under mitt varma duntäcke för att försöka få upp värmen. jah har till och med fortfarande på mig mitt pannband och halsduk. haha
resan gick bra så det var gott.
men det är påtok för mycket snö här uppe, cissi du skulle inte trivas här just nu, för vi har ännu mer snö än ni i lund. jag måste säga att jag saknar lund och cissi, amanda och betty.
det var en härlig tid tillsammans med er, och lund är absolut en stad för mig. skulle verkligen kunna tänka mig att bo där. men vi får se vad som händer framöver.



later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ååh, kan du inte bara flytta hit? Här finns säkert massa söta ungdomar du kan va ungdomsledare för!

2010-01-13 @ 19:56:32
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag instämmer med föregående talare! =)

2010-01-13 @ 21:49:20
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0