hejhej

häjhäj.
nu sitter jag här i cissi, amanda och bettys kök och kollar ut över lund och lyssnar på Melissa Horn.
Snart kommer Alfred och Micke hit och då slipper jag vara själv.
Cissi och Amanda jobbar på T och Betty sitter på biblan och pluggar.
Vad gör jag helt själv då?
Jag har läs lite ur Vägledning till Frid och nu sitter jag och dricker lite te, väldigt mysigt.

Igår var vi hos David och Jonis och det var trevligt, vi såg världens sötaste film som heter UP.
Jag ville inte sett den från början men det var mycket bättre än jag trodde så jag är glad att jag såg den.

Det har snöat är här i lund, så nu är det vitt på marken.
Snart är det extakt ett årsen vi startade vår resa till Peru och jag längtar verkligen tillbaka.
Kommer ni ihåg hur vi packade om våra väsker 25 gånger för att få plats med så mycket som möjligt, eller när vi på annexet vägde våra väskor för anny hade hämtat en våg.
Ja det var tider det.
Men jag har det väldigt bra på vikbolandet också, så jag är mer än nöjd! :)

Later

Kommentarer
Postat av: anny

haha! var hämtade jag en våg?! från necko?

2010-01-04 @ 14:59:50
URL: http://annyochlivet.blogg.se/
Postat av: Betty

Nej, från Jakob! :-)

2010-01-04 @ 17:20:37
URL: http://bettysven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0