hejfrån lund.

hej igen.
nyår och läger på åhus var det bästa.
Jag har ALDRIG haft en sån bra nyår som jag hade detta eller förra året, fy va underbart det var.
Vi bad och lovsjung Gud in i nya året så sjukt gött. Gud var verkligen där också, underbart!
Sjukt härligt och givande ungdomar som var där, fy va bra ni är alltihopa!
Undervisningen var grym och jag trivdes verkligen hela lägret.
Ledarna var grymma dem med!

Nu sitter jag i alla fall i Lund och det är mer än bra, jag får till och med ta Bettys rum, jättesnällt. :)
Tack för det härligt välkomnandet, detta kommer blir en härlig tid i lund.
Nu skall jag bara lära mig att hitta här ockås, haha men det är ett senare problem.
Var även hemma i Davids och Jonis lägenhet, grymt fin den med.

Och så fick jag träffat Affe idag med, det var verkligen bra<3

Later

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så mysigt att ha dig här =)

2010-01-02 @ 20:29:02
URL: http://amandama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0