här kommer årets...

Jag gör som amanda, lånar av cissi och henne :)

Årets...

Skiva: vet ej?
Artist: Melissa Horn
Grupp: Hardcore superstar
Låt: Långa nätter.
Film: Stolthet och Fördom (den gamla)
Tv-program: Bonde söker fru
Idol: Calle :D
Bok: Bibeln.
Maträtt: Korvstroganoff (blir så när man umgås mycket med aflred :P)
Dryck: Coka cola
Resa: PERU
Smeknamn: Jasse
Chock: när någon skickade med spya i potatismoset ner till köket på jobbet.
Roligaste: hmm, flytta till vikbolandet.
Sorgligaste: Att sluta bibelskolan
Jobbigaste: Att bo hemma över sommarn.
Pryl: Min dator
Godis: Lakrits
Mäktigaste: När alla på nyår stod och sjung "han som är störst och regerar totalt..." på tolv-slaget. det var mäktigt.
Klantigaste: När jag åkte hem till gbg utan att lämna min nyckel till fille så dem kunde vattna mina blommor.
Ridtur: När jag och amanda red, min enda ridtur detta året också för den delen. hah
Stad: Örkelljunga
Utmaning: Vara ledare för ungdomar
bild:


Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Örkelljunga är verkligen en bra "stad"! :P

2010-01-03 @ 14:33:11
URL: http://cecilyeah.blogg.se/
Postat av: Betty

Vilken ära att vara med på din "årets bild" :-)

2010-01-03 @ 14:33:49
URL: http://bettysven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0