gomorron gomorron

varför sover man så dåligt när man skall göra något dagen efter?
först sa jag till cissi att jag alltid kan somna, men sen när jag skulle sova på kvällen så kunde jag inte somna.
Ja, där fick jag!

Nu är jag i alla fall vaken och i ordning gjord. sitter och äter frukost, gröt och macka.
Väldigt gott är det.

Idag skall det medarbetas, ojoj vad det skall medarbetas? Vet knapps vad vi skall göra, men det skall bli kul.
Jag känner mig vuxen, haha inte för att jag är det utanför att jag skall på medarbetardagar. haha.
och jag är trött, jääääääätte trött. Men det får gå ändå, tack Gud för sminket. när man har tagit på det ser man ju ut som en levande människa, för att citera Cecilia. Smart kvinna/tjej det där.

Nu är min frukost upp äten och nu skall jag diska och sen borsta tänderna.
Ha det gott mina vänner sålänge, hörs imorgon. Kommer inte ta med mig min dator.


en bild från i sommras, är ju inte blond längre.
Men ungefär såhär känner jag mig idag. haha

Later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, vi bytte nog för jag har sovit som en stock inatt!

2010-01-11 @ 21:53:24
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0