eeeeeensam

häj häj, idag har vi vart på skolan för första gången detta året och det var mycket trevligt.
vilka söta små ungdomar det går där.
vi kommer att ha lektioner om repsekt med 7:orna, jag tror att det kommer bli super.
dagen har vart bra hittils.

MEN vad skall jag göra nu då? Jag fick nämligen inte vara med Alfred och Markus idag för dem skulle leka själva,
och eftersom dem är de ända jag umgås med på fritiden här uppe (har inte så många andra vänner att umgås med på fritiden) så får jag sitta hemma i min längenhet helt själv och bara glo. känns ju sådär kul om jag skall vara ärlig. hade mycket hellre vart med dem, men får man inte så får man inte och då är det bara att gilla läget. haha

ikväll blir det i alla fall innebandy men den börar ju inte förrens om 5 timmar ungefär så jag får väl försöka hitta något sätt att fördriva tiden sålänge. men nej jag skall inte klaga jag har ju jalla fall värme i min lägenhet nu.
det var svinkallt igår när jag kom, för pannan hade lagt av, men nu är den fixad så nu är det lite varmare i alla fall, tur!

vill säga jätte mycket grattis till min fina ungdom Maria som fyller 15 år idag, grattis fina du!

nej nu skall jag slute, kom gärna med förslag vad jag kan göra i min ensamhet!

later



Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Läsa eller baka :)

2010-01-15 @ 10:24:53
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0