2009 i bilder.

Januari


i Januari åkte hela klassen till peru och stannade där i nästan en månad.

vi delade upp oss i olika församlingar och jag var i Las Lomas.
Här är några från församligen.

Februari


Februari. är jag kom hem färgade jag håret blont.

Mars


Vi åkte runt i mesta dels skåne och pratade om vår resa och upplevelser i Peru.
Här pratar jag och Amanda om vår interljuv med Suzy och Deliah som vi gjorde.

Jag och ewe i filippi och skall snacka om peru.

Cissi-Lotta fyllde 20 år så vi firade henne.


i Mars hade vi gemenskapskväll där vi hade återträff med bibelskolan
när vi var väldigt gammla.

April


I April hade vi 80-tals fest, väldigt lyckat.

Vilka passar bäst?
Självklart vann Göteborgarna. Alltså jag och Josef.

Jag och Terese var på Åhus och firade Jesus uppståndelse.

Maj


I maj åkte vi till Vikbolandet och kollade på sänkdalens kossor.

Vi åkte till Åhus och hade tysta veckan.
Retreat, här jag och amanda.

här går vi mot tystnaden i tystnad.

Vi åkte hem till Markus och grillade.
här, ewe, affe och jag.

vi var åsjulngas trognaste fans.

vi hängde mycket på villans balkong.
anny och jag

vi grillade korv.
amanda, jag och sofie

Markus och jag fick ett ja till att vara ungdomsledare på Vikbolandet.
ett glädjens besked.

Vi sov på taket mellan huvudbyggnaden och annexet.

Juni


sen i Juni blev det sista veckan på bibelskolan.
detta är absolut sista dagen och det var en tung dag.
tillslut kunde vi inte hålla tillbaka tårarna.

vi sa hejdå och grät ännu mer.

Dokumentationsgruppen tog årets hetaste bild.

Jag hade det bästa året i mitt liv med er.
ni är världens bästa klass genom tiderna.

Midsommar spederades i Martinas sällskap.

jag åkte till vikbolandet och vi badade mycket.

29 juni blev jag tillsammans med Alfred.

Juli


i Juli jobbade jag mycketpå kungälvssjukhus.

jag, emma och några till åkte till grebbestad.

Augusti


den 7 augusti fyllde jag 20 år.
den firade jag hemma i ytterby tillsammans med martina och några fler.
slutade även på sjukhuset den 7:e.

den 9:onde augusti färgade jag håret brunt.

här har ni ELU:s ungdomsledare 09/10

jag flyttade till vikbolandet.
här två av ungdomarna som jag är ungdomsledare för.

September


i september hade vi inflyttnings fest

Oktober


Oktober tillbringades mycket på vikbolandsskolan med massa härliga ungdomar.

jag på skolan.

November


i November klippte jag mig.

jag åkte också hem för första gången på hela hösten för att snacka på Kefas.

Sen hade vi återträff på strandhem med bibelskolan.
det var bäst, cissi var så glad så hon grät.

December


i DECEMBER kom det massormed snö på vikbolandet.

jag mös

Julen kom och vi firade Jesus födelse.
Kim var tomte.

jag fick julklappar.

jag köpte en rosa resväska :)

sen köpte jag ett par zebrasolglasögon och en tröja.

sen åkte jag till skåne för jag skulle på nyårsläger.
jag bodde en natt hos jenny.

på nyårslägret.

bröderna andersson

sen blev det nyårsafton.
Malin och Johanna var två av dem som satt vid mitt bord.

Linus, malin och johanna.
nyårsafton.

jag och oskar...

Detta var mitt år, nu är jag i lund där jag börjar det nya året, gött.

tack cissi och betty, lånade lite bilder va er.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0