tjänna

idag blev det inget jobb för mig, markus ringde och sa att E och C hade hört på radion att alla skolor på Vikbolandet (tro det eller ej, men det finns mer än en) är stängda idag pga att bussnar inte kommer fram för det är så mycket snö. Markus ringde då till A som bekräftade detta och sedan ringde han till mig och sa att idag får vi vara hemma.
Egentligen är detta väldigt bra för mig för jag är sjuk och det är bra att vila upp mig då.
Men jag hade gärna velat träffa M och K, dem har ju vart på Teneriffa en vecka.

jag är otroligt trött på denna snön och jag hade mer än gärna åkt till ett varmt land.
Förra året vi denna tid var vi på brakamonte. där vi solade, badade, firade Josef som fyller år och tog kort på allas rumpor. Jag längtar tillbaka.

Så jag vill Gratta Josef som fyller 25 år idag, grattis min vän och Gud välsigne dig.


Imorgon skall vi till stan med 7:orna och först gå på konsert för att sedan gå på stadsvandring, det skall bli trevligt.

Ikväll är det Bibelstudie med M Hector.


idag för ett årsen, då kunde vi ha shorts och t-shirt och vi var bruna och fina.
idag får vi ha underställ och vinter jacka och är vita som lik.
Jag är inte bitter... haha

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0