tjänna

hejhej!
Hoppas alla har sovit gott för det har jag gjort. Dock vaknade jag inte nu.
Jag har lite problem...
Amanda, Cissi och jag (kanske någon mer) har ju bestämt sedan länge att vi skall åka och hälsa på henne på Gotland. Nu när de bestämt vecka som passa dem så passar den inte mig, typiskt.
Och veckan efter är det utbildning och på lördagen den veckan är det bröllop för J&R men då är vi ju på utbildning, och man får knappt ledigt från den. men det skall nog inte vara något problem egentligen. Både K och M skall ju dit också. Och sen när det är ELU:s styrelsemöte som de förväntar sig att vi ungdomsledare skall vara på då är jag i London men jag skall snacka med M om det.

Till något roligare. På FREDAG är det förträff för årets konfisar på Åhus, jag längtar gärnet.
Vi är 4 som åker från vikbo. Det är:
Linnea som är Fadder
Jag som är Fritidsledare
Maria som är konfirmand
Karro som är Konfirmand
Det kanske blir två eller en till som åker härifrån.
Sen är det ju ett gäng andra härliga människor som skall dit, nästan roligast är att Drisse också skall vara ledare. haha Ser i vilket fall som helst fram emot det jätte mycket.

Nu skall jag gå, gör ett nytt inlägg med det jag egentligen skulle blogga om, haha.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0