Hjärtan

hejhej IGEN! :)
Nu skall jag blogga om det jag egentligen skulle bloggat om i förra inlägget.

Jag sitter här i min lägenhet och lyssnar på Anderw Peterson och dricker kaffe och klipper ut alla hjärtnas dag hjärtan till skolan som vi skall sätta upp från skolgruppen på alla skåp. Det är faktiskt, tro det eller ej ganska roligt. Och jag kan göra utan att tänka på att jag måste läsa Bibeln för det har jag redan gjort. det var det första jag gjorde när jag vaknade, kanns gött.


jag med mitt kaffe

Jag och ett hjärta.

Du är ÄLSKAD.

Jag hade blivit glad om jag fått ett sånt här hjärta på mitt skåp när jag gick i skolan.
För jag vet att det är många som behöver ett uppmuntrande hjärta ibland.
Inte bara på alla <3-dag UTAN alltid.
Men man måste börja någonstans och detta är bra tillfälle.

Nu har jag sagt det jag egentligen skulle säga, haha.
Ta hand om er.
Och...
DU ÄR ÄLSKAD!

Later

Kommentarer
Postat av: anny

du är älskad!

2010-02-08 @ 21:05:16
URL: http://annyochlivet.blogg.se/
Postat av: Betty

Åh, Andrew Peterson är så bra!! :-)

2010-02-08 @ 22:40:39
URL: http://bettysven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0