Hej!

Hej, jag ber otroligt mycket om ursäkt för att jag inte bloggat på en vecka. Men jag har en bra anledning.
Det är så att i tisdags slutade mitt internet att funger av någon anlening och har inte fungerat sen dess, och det jag behöver göra för att det skall funga är att fixa ett nytt simkort till mitt mobilabredband.

Då kan man ju undra varför jag inte gjort det i helgen när jag ändå var ledig men det är så att jag vart på konfa förträff i helgen och jag kan säga att en månad på åhus med ett gött gäng ledare och riktigt fina konfirmander kommer bli så otroligt BRA! Jag längtar gärnet.

Men denna helgen kom familjen Engelbrekt och Kalle upp för att undervisa på falketorp och jag var lite ledsen över att inte få träffa D och även inte få träffa hans son, men så stannade vi på mcdonalds i jönköping påvägen hem och så helt oväntat så träffade vi dem där så jag fick träffat d och hans son och även h också. Vi har en god Gud!

Jag skall åka in till stan för att skaffa mig ett nytt simkort imorgon så vi hörs mer imån.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0