hej igen!

ojoj va jag bloggar idag, men jag är på riktigt bra humör idag.
kan ju vara därför, haha.
nu har jag klippt ut alla hjärtan, eller det fattas 102 stycken, men dem är inte kopierade än.
jag tog slut på allt rött papper förra veckan så kunde inte få ut alla haha.

Jag fick veta att Cissi hade skrivit fel på komentaren så vi åker till Gotland vecka 29 och inte vecka 20.
GÖTTGÖTTGÖTT då kan jag åka med, wooohoo vilket TE-PARTY vi skall ha.
Jag har kommit på att det är bara med er som det är riktigt gott att dricka Te, haha.

Här får ni en bildserie på mig, varsegoda.
Se och njut!










Och lite kaffe på allt detta.
Sluuut!
hahahahahahahahhahahahaa.
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0