hallå

Idag läste jag på en blogg att hon har en högre rank (rang heter det annars) än oss andra.. Hon skrev det för att provesera men det är ända hemskt att det finns människor som tycker så.
Att bara för att man är mer känd eller har mer pengar än någon annan så har man högre rang, det är tragiskt. Vilket också betyder att hon tycker att hon har ett högre värde än andra.

Att vi ens har ett människovärde beror på att vi har skapade av Gud och inte vad vi presterar i livet.
För Gud älskar alla precis lika mycket även om man är en "vanlig" svensson eller en platina blond poroveserande bloggerska.

Vänner vi måste ut och sprida budskapet om Gud mer för jag tror att det är ett sett att få människor att inse att vi är precis lika mycket värda eller är i samma rang, you name it. För såhär kan det inte fortsätta.

ojoj jag känner mig lite uppröd här borta på vikbo.
Så därför åker jag till familjen B och umgås med dem och Gud en stund!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0