godagens

hejhej.
Nu sitter jag här och väntar på att klockan skall bli tre så jag kan ta bussen in till stan och träffa H.
Vi skall sola och greja.
I väntans tider äter jag vindruvor och dricker redbull, allt för att bli lite piggare från min förkyldning.

Skulle kanske egentligen vart i skolan idag ändå, jag vet inte.
Komunen + en lärare hade ringt och sagt att skolan var stäng ändå var det elever där, så kanske att vi också borde vart på skolan, men vad gör man? De förstår nog varför vi inte kom.

Innebandy ikväll, men tveksamt om jag hinner till den.
Kommer in till stan vid 4, skall köpa garn och stickor sedan sola. Vill gärna hinna kolla in H:s nya lya också och det är högst tveksamt att jag hinner allt det på 1½ timma. för det är så mycket tid jag har på mig om jag skall hinna till innebandyn för jag måste ta en buss från stan vid halv 6 då och det vill jag inte, för jag vill va med H.
Så blir nog tyvärr ingen Innebandy, funderar skarpt på att inte spela denna termin, haha. LAT, javisst!
Nej men sen när snön försvinner skall jag börja springa, jag och H skall ju springa vårruset på 5 km och då är det snart dags att börja träna för det springs i Maj, oups! haha
Men det blir nog bra.
Väldans massa tjöt på mig idag, haha.



Nu skall jag läsa dagen kapitel i Bibeln om någon vill läsa med mig är det:
Jes 5-6, Ps 102 och Hebr 1

Klart slut - Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0