tålamod

denna månaden kommer att vara en prövning för mig...
från att ha bott själv i över ett år så skall jag nu bo tillsammans med tre andra personer.
även fast det är tre personer som jag älskar väldigt mycket så är det svårt.
plus att mina saker som skall flytta med mig står lite över allt så det blir lixom ännu trångare då.
och redan idag så blev det första bråket, men jag ser detta som en utmaningen, en utmaning att träna på mitt tålamod. Och det som är ännu svårare är att vi tre med nästan exakt lika dant temprament.
Men jag ber Gud om hjälp och ännu mer tålamod.
men det bästa är att hur arg jag än blir och hur dumma saker jag än kan säga till dem så kommer jag alltid ÄLSKA dem lika mycket för det..



jag har inte alltid det tålamodet som jag önskar att jag hade.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0