tacksamhet.



jag sitter och lyssnar på lovsång och tänker tillbaka på de senaste två åren av mitt liv.
känner en sån otrolig tacksamhet.
jag har helt klart haft det två bästa, fetaste och mest välsignade åren i mitt liv.
jag har fått lära känna så otroligt fina människor.
som inte bara är fina människor för mig utan dem är också mina vänner.
vänner för livet och förhoppningsvis vänner för evigt!
jag har fått lära känna gud och jag har på riktigt sagt mitt ja till Gud.
i och med mitt ja, så är jag också Guds barn.
vilken ÄRA, en otroligt stor ära.
ja jag kan räkna upp hur mycket som helst men det tänker jag inte göra.
jag tänker bara fortsätta sitta här och lyssna på lovsång och känna denna otroliga tacksamhet.
men framför allt så skall jag fortsätta tack Gud.
för vad är det för mening med att känna tacksamhet om man inte sen tacka för det?

Gud välsigne er!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0