TACK GUD!

åååh tack Gud för underbaraste konfirmanderna.
jag är så stolt över mina konfirmander och dem är verkligen dem absolut bästa i hela världen.
idag så fick jag underbaraste mejlet av en konfisarna som blev kristen under lägret där hon säger att hon tänkt skita i att gå till TG men gick ändå och nu efter känner hon sig så otroligt tacksam för att hon gick dit.
TACK GUD!
jag blir helt rörd när jag läste det, och tack gud för att du rör vid deras hjärta och drar dem närmre dig.
och inte nog med det, jag har fått förtroendet att läsa bibeln tillsmmans med henne. visst vi bort lång ifrån varann men telefon är en mkt bra uppfinning!
Tack Gud för längtan hos henne och för förtroendet hon ger mig. och tack Gud för att jag får vara med och se henne förvandlas mer och mer av din kärlek.
Detta är stort mina vänner, GALET stort. jag har fått sett gud komma in i en människas liv och frälsa henne.
något jag bara trodde jag skulle få drömma om.
jag är tacksam upp över öronen!



min kärlek till er mina fantastiska konfirmander.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0