politik...

ja här sitter jag, stickar och funderar över vilket parti som skall få min röst den 19 september..
svårt tycker jag. jag vet så lite om va de olika partierna står för. så jag gick in på deras hemsidor och läste om några liak partier.. endel låter bra, andra låter mindre bra. jag blev inte direkt klokare av det där.
jag tycker verkligen det är så sjukt svårt. man vill ju att det skall bli rätt liksom.
så jag bestämmde mig för att sluta läsa och fråga människor i min omgivning vad dem tycker och så. 
... jaa. så om du har någon åsikt eller parti som du tycker jag borde rösta på. säga gärna va du tycker till mig då.
för jag tror jag behöver lite åsikter från människor som inte jobbar med politik.
eftersom allt som politikerna skriver på deras hemsidor låter sååå bra fast man vet att allt inte är sååå bra..



hjälp mig gärna.

later

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

KD :) Det är det enda partiet som bevarar sina konservativa åsikter och inte vänder kappan efter vinden. Jag tänkte rösta på dem för att jag vill att de ska vara kvar i rikstaden, just nu ligger de ju på gränsen. De är för värdefulla för att åka ut. Dessutom älskar jag deras humana valkampanj - som bygger på den gyllene regeln AMEN :)

2010-08-31 @ 22:29:01
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag ska också rösta på KD :)

2010-09-01 @ 16:25:43
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0