konfa saknad!

har precis kollat på det helt fantastiskt underbara bildspelet från konfat i sommras som M gjorde.
jag har suttit här med ett leende på läpparna sen första bilden kom upp.
vilka underbara minnen och vilka underbara människor jag fick tillbringa en av den bästa månaden i mitt liv med.
här kommer några bilder från i sommras.
Foto: Martin och Ulrika Helgesson.

Anthon och jag.

Linnea och Jag, vi var värdar under melodifestivalen.

vi kan bilda mer än bara åhus konfa 2010
här kommer lite exempel.





sist med abolsut inte minst.
några helt fantastiska bilder från William som jag är fadder till dop.
jag blir tårögd bara jag ser det.
helt fantastikt var det att höra honom när han svarade med övertygelse om att JESUS är värld att tillhöra sitt ja.
Jag är så galet stolt över att få vara hans fadder.



här är han precis döp.

jag saknar er alla.
och längtar som en galning till återträffen.
ni är mina barn och jag kan faktiskt säga att jag älskar er allesammans!

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0