höst

hösten är här och tro det eller ej men jag GILLAR det.
jag är vanligtvis en person som älskar sommarn och får lite smått ångest över och på hösten.
men i år så verkligen älskar jag det.
det beror nog mycket på att jag verkligen ser framemot att få jobba i kastala, vara hemma i kungälv, hesjön känns helt fantastiskt bra, jag har fått lägenhet i kungälv och att jag mår bättre än på länge.
Tack Gud för detta, du är sannerligen god!

sen är det ju ett plus att jag kan mysa med en kopp te och tända ljus framför en riktigt bra film. eller bara sitta på ett café och mysa med mina vänner när jag vill, för jag har dem runt mig hela tiden.

har jag sagt att jag mår bra?





later

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Härligt att höra att du mår så braaaa!! :D

Ska du jobba med Markus i år igen?

2010-08-24 @ 21:49:27
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Söta bilder! Vad skönt att du mår bra! Då blir jag glad! Saknar dig! Puss!

2010-08-25 @ 00:43:07
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0