hej från helsjön

vi har precis haft röstvård med en sångpedagog det var mycket kul och intressant dock var jag inte så bra på det, haha.
jag pratar för fört, artukilerar för lite och har för lite luft när jag pratar så det knorrar på min röst.
känns bra såhär i början på ett år då man kommer att snacka mycket, haha.
men självklart så fick jag massor utav tips på hur jag skall göra för att vara snäll mot min röst, så jag känner mig ändå lugn.

helsjön är bra och jag trivs, vi är en go klass så allt känns gott. det tackar vi Gud för!
det finns dock inte mycket tid till att sita vid datorn men det är så det skall vara, för jag umgås och lär hellre känna dessa nya människor som är här än att sitta framför datorn och häcka.

förrsten vi spelade 10 000 igår, tjena vilken omgång asså. de flesta gick in på sådär 1200 på första rundan, GALET! men kul. Cissi och Amanda ni skulle vart med, ni hade gillat det.

nu fortsätter strax dagen med lunch och sedan är det späckat schema, hoppas ni mår bra och njuter av det sista av sommaren.



later

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ååh, älska tiotusen!

Och där är ju min bibelvers :D

2010-08-12 @ 17:29:02
URL: http://cecilyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0