hej

heej,
jag är jättetrött jag har sovit jättelite de senaste dagarna.
igår gick jag och la mig klockan 3 på morgonen så nu skall jag snart sova, skall bara blogga först.

fyra saker vill jag säga.

  1. idag har jag börjat läsa narnia böckerna. men jag började med häxan och lejonet fast det är tvåan.
  2. jag är sjuuuuuukt sugen på att läsa harry potter så det skall jag göra när jag är klar med narnia serien. vi pratar mkt böcker här så jag blir sjukt inspirerad och läsa många olika serier.
  3. imorgon skall vi på hajk så det kommer inte bli något bloggande imorgon. jag gillar inte hajk så be gärna för det.
  4. Gud är god.
ja det var väl egentligen allt.



bild fårn förra årets hajk.

later


Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Jag fasade också för hajken mitt andra år. Men det var faktiskt mycket lättare när man redan varit med om det en gång, då vet man vad som väntar :)

2010-08-16 @ 21:33:21
URL: http://craxyknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0