getingar.

idag har jag insett en sak.. det är inte bara
  • spindlar
  • myggor
  • knott
  • ondska
  • stenar på botten
  • bortvändhet från Gud
  • osv
som är konsekvenser av syndafallet utan jag har hittat en sak till nämligen...

GETEINGAR!
getingar är ÄCKLIGA, jobbigt, fula, dumma, onda, närgående osv.
de är sannerligen en konsekvens av syndafallet.

jag diggar gud men jag förstår inte alltid han val. jag förstår nämligen inte varför han inte utrotar getingen och spindeln... men gud, du är min gud och frälsare ändå. och diggar dig stenhård ändå. DU ÄR BÄST JESUS!



såhär ser jag ut när jag ser en spindel eller geting och så springer jag fort som aldrig förr.
måste vara en rolig syn.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0